ZAREZERWUJ NA MOMENT.PL

ZADZWOŃ DO SALONU

Holibeauty – KATARZYNA URBAN

Polityka Prywatności

1. Właścicielem strony holibeauty.pl jest firma OLIWARI Katarzyna Urban (NIP: 6772208034)  z siedzibą przy ul. Króla Augusta 29/22), 35-210 Rzeszów, Polska.

2. Administratorem Twoich danych osobowych jest ww. firma:

3. Administrator przetwarza Twoje dane, ponieważ jesteś zainteresowany:

  • otrzymaniem informacji na temat oferty;
  • umówieniem się na wizytę;
  • skorzystanie z usług, w tym usług promocyjnych oferowanych przez ww. firmę;

4. W związku z tym, Administrator będzie przetwarzał dane osobowe wprowadzane przez Ciebie dobrowolnie w formularzach kontaktowych dotyczących poszczególnych treści, produktów i usług wymienionych w punkcie 3, takich jak np. imię i nazwisko, adres, nr telefonu i/lub e-mail kontaktowy.

5. Administrator dokłada wszelkich starań, by chronić Ciebie i Twoje dane i zapewnia, że są one:

  • przetwarzane zgodnie z prawem,
  • zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
  • merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

6. Administrator jest jedynym podmiotem przetwarzajacym przekazane mu dane osobowe i nie powierza im osobom trzecim w celu realizacji usługi.

7. Twoje dane przetwarzane są przez czas konieczny do tego, by:

  • obsłużyć Twoje zapytanie ofertowe;
  • móc świadczyć Ci zamówione usługi;

8. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także do żądania przeniesienia tych danych do innego administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy przesłać Administratorowi odpowiednią wiadomość pocztą elektroniczną na adres: kontakt@holibeauty.pl

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

Zasady związane z realizacją wskazanych praw zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

9. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

10. Chcesz skontaktować się z Administratorem Twoich danych osobowych w serwisie? Napisz na kontakt@holibeauty.pl

Pliki cookies

 

1. Witryna internetowa holibeauty.pl i jej subdomeny wykorzystują pliki cookies, czyli informacje tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych (jak np. komputer czy smartfon), które może odczytywać system teleinformatyczny Administratora (cookies własne) lub podmioty trzecie.

2. Witryna wykorzystuje cookies sesyjne (wygasające po zamknięciu przeglądarki) oraz cookies trwałe (przechowywane na urządzeniu końcowym i rozpoznające Ciebie przy kolejnej wizycie w witrynie holibeauty.pl).

3. Przy pierwszej wizycie na serwisie zostajesz poinformowany o plikach cookies oraz poproszony o zgodę na ich przetwarzanie.

4. Pliki cookies możesz w dowolnym momencie usunąć ze swojej przeglądarki. Ich usunięcie może jednak spowodować, że serwis nie będzie działał poprawnie. Informację o tym, jak to zrobić znajdziesz w sekcji „Pomoc” używanej przeglądarki internetowej lub jej ustawieniach bądź preferencjach.

5. Cookies są wykorzystywane do zapewnienia prawidłowego działania serwisu, jak również do celów analitycznych, społecznościowych i marketingowych, w tym:

  • badania statystyk serwisu;
  • rozpoznania wykorzystywanego urządzenia końcowego;
  • badania preferencji użytkowników w celu dostosowania usług i produktów;